Wednesday, April 16, 2014

Miro Mišljen: Tako svet vidim jaz.

Dovolite si sanjati in tem sanjam slediti. Vse kar sanjaš, po čemer hrepeniš lahko osvojiš. Le slediti moraš svojim mislim o uspehu in vztrajati. Dih jemajoče kreacije, ki plešejo po modni poti in kreator le teh, umetnik Miro Mišljen, me je ponovno prepričal, da je moda pravi pomen umetnosti. Različne teksture, pisana paleta barv, silhuete in ogrlice Miro, ki se zlijejo v harmonijo, so me tako fascinirale, da nisem mogla odmakniti pogleda, saj je bil celoten show perfekcija.
Občudujem njegovo predanost delu, vztrajnost in prijaznost. Pogovor z njim me je navdihnil in spodbudil, da moram resnično slediti svojim sanjam, ne glede na vzpone in padce.

1.)Prebrala sem, da je John Galliano tvoj najljubši modni oblikovalec. Te je tudi on navdušil, da si se začel ukvarjati z modnim oblikovanjem, za to pot?
Vsekakor. John Galliano in Vivienne Westwood sta mi modo predstavila zanimivo, saj njune kolekcije vsebujejo pisane kose, ki so me pritegnili.
2.) Kje si našel inspiracijo za letošnjo kolekcijo jesen/zima in koliko časa si potreboval od ideje do zaključka kolekcije?
Letošnjo kolekcijo sem predstavil kot avtoportret, svoja čustva, občutja, kaj razmišljam, kako vidim svet in kako se počutim. Potreboval pa sem približno 6 mesecev.
3.)Kateri kos pa se ti zdi da je obvezen (»must have«) kos za vsako žensko omaro in zakaj?
Vsekakor oblekica, »little dress«, saj je elegantna, preprosta, ženstvena in poudarja žensko.
4.)Se ti zdi da so slovenske estradnice modno osveščene?
Mislim, da ne. Med izjemami je Tjaša Kokalj.
5.)Imaš svojo najljubšo modno ikono, blogerko, na katero moramo biti pozorni?
Bolj malo sledim modi, raje sledim umetnosti, saj jo občudujem.
6.)Tvoje najljubše modno pravilo, zapoved?
Bodi to kar si, nosi tisto kar čutiš, da se dobro počutiš.
7.)Tvoj najljubši spomin vezan na tvojo modno pot?
Nepozabni začetki, prve modne revije, euforija, živčnost.
8.)Tudi sama sem pri 20ih letih odprla svoj butik. Bi mogoče dali kakšen nasvet tistim, ki se odločilo za tako velik korak?
Sledite svojim sanjam, ne poslušajte drugih, poslušajte sebe, z mislijo da boste uspeli. Sledite svojemu notranjemu glasu. Vztrajajte!


Miro, hvala ti še enkrat za tvojo prijaznost, inspiracijo in čas. Vedno znova me navdihneš s svojimi kolekcijami, katere so nepozabne.

No comments:

Post a Comment